czwartek, 5 września 2013

"Kraków dawna stolica polaków !" :)

Wcześnie rano wyjazd z Częstochowy do pięknego starego Krakowa :). Umówiłem się ze znajomymi żeby po zwiedzaniu również znalazło się chwilkę na piwko lub dwa, no góra osiem ;D. Wszystko było tak jak zaplanowałem mimo że w sumie nic nie planowałem, a więc zwiedziliśmy spokojnie rynek później wybraliśmy się do zwiedzania wawelu no a finalnie koło północy trzymając się poręczy w tramwaju wracałem do miejsca w którym zostawiłem dobra doczesne.



Kraków jako miasto jest oczywiście przepiękny ale co do organizacji turystycznej mam jednak inne zdanie, będąc w kilku podobnych wielkością Polskich miastach zawsze starałem się szybko znaleźć biuro informacji i dostać tam śmieszną mapę która pomogłaby mi w orientacji . Jednak żadna z tych które widziałem nie była tak kiepska jak Krakowska i pisze to tylko dla tego że na prawdę była słaba, nie dość że niewielkich rozmiarów to jeszcze bardziej przypominała powierzchnie reklamową niż to czym być powinna czyli rzetelne źródło informacji . No cóż sadzę że tak wspaniałe zabytkowe miasto zasługuje na coś więcej, może się mylę ale to pozostawiam wam do ocenienia :).

Pozdrawiam
Włóczykij :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz