poniedziałek, 3 listopada 2014

Szkocja !

Miałem okazje odwiedzić ten malowniczy zakątek europy. Wypad nie owocował w wielkie zwiedzanie był raczej osobistą wycieczką do znajomych. Jednak to i owo zobaczyć się udało. Kupiłem kilka pamiątek i odetchnąłem "innym powietrzem" to chyba najbardziej lubię w podróżach.
Loty są nudne a tanimi liniami w dodatku mało komfortowe, zabytki bywają piękne ale mnie najbardziej ciągnie do pustych przestrzeni tam gdzie można usłyszeć wreszcie własne myśli . Pobyć sam na sam ze sobą i poznać siebie lepiej. To moja ulubiona część każdej wyprawy. 

Przez jakiś czas nie pisałem więc teraz nadrobię troszeczkę. 

Spoiler alert!
Niedługo postaram się napisać porady i mój sposób przejścia szlaku "Orlich Gniazd"
Zaraz potem będzie troszkę o okolicach Wałbrzycha oraz Legnicy.

Zapraszam do lektury i dzielenia się opiniami w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz