środa, 29 maja 2013

Santiago , oto jestem. / Santiago , here im.

19 Kwietnia . Już prawie ale na spokojnie :)

     

Tego dnia myślałem że jestem już tak blisko, może powinienem dojść do końca i poczuć już "atmosferę Santiago"?. Lecz wiedziałem że mam jeszcze 5 dni do odlotu z Barcelony z powrotem do Polski. Więc po co się spieszyć ? Powoli i bez nerwów zatrzymałem się więc w Arzua :)

19 April. Almost there but no rush

In this day i was thinkin that i'm so close, maybe i should go to the end and feel "atmosphere of Santiago"?.
But 5 more days to fly from Barcelona back to Poland. So why i need to rush ? Easy and without nerves  i've stop in Arzua :)

20 Kwietnia . Spokojnym krokiem do Santiago


Dotarłem, nie dowierzałem ale jednak zrobiłem to. Położyłem się zmęczony na placu katedralnym i patrzyłem na fasadę świątyni w której mieściły się relikwie św. Jakuba. Po miesiącu który pozwolił mi dowiedzieć się wiele o mnie samym, w trakcie którego miałem wrażenie że mija rok. Leżałem tak dość długo.

Noclegi w Santiago zaczynają się od 10euro więc zostałem trzy kolejne dni w Monte De Gozo. Tam znajduje się największe na szlaku schronisko (500 miejsc) , kosztowało mnie 5euro za dobę. Jedynym minusem tego miejsca jest to że znajduje się ono około 5km od miasta , więc codziennie (z plecakiem oczywiście) chodziłem do Santiago a wieczorem wracałem do z powrotem :).

20 April Easy steps into Santiago

I made it, but still I could not believe I did it. I lay down on the cathedral square tired and looking at the facade of the temple which housed the relics of St. Jakob. After a month, which allowed me to learn a lot about myself, during which I had the impression that he was passing year. I lay there for a long time.

Accommodation in Santiago start at 10euro so I stayed for three consecutive days in Monte de Gozo. There is the largest on the trail shelter (500 beds), cost me 5euro per day. The only negative of this place is that it is located about 5km from the city, so every day (with a backpack of course) I was in Santiago and in the evening I returned to the back :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz